0
0
RU
КОМПАНІЯ
ПРОДУКЦІЯ
РОЗПРОДАЖ
ПОКУПЦЯМ
ПАРТНЕРАМ
КОНТАКТИ
Цей сайт використовує файли cookies та сервіси збору технічних даних відвідувачів (дані про IP-адресу, місцезнаходження та ін.) для забезпечення працездатності та покращення якості обслуговування. Продовжуючи використовувати наш сайт, ви автоматично погоджуєтесь з використанням цих технологій.
OK
Этот сайт использует файлы cookies и сервисы сбора технических данных посетителей (данные об IP-адресе, местоположении и др.) для обеспечения работоспособности и улучшения качества обслуживания. Продолжая использовать наш сайт, вы автоматически соглашаетесь с использованием данных технологий.
OK

ПРИНИМАЕМ ЗАКАЗЫ НА ИЮНЬ! Более подробную информацию можно получить по тел. +38 (063) 443-47-57

ПРИЙМАЄМО ЗАМОВЛЕННЯ НА ЧЕРВЕНЬ 2025! Докладнішу інформацію можна отримати за тел. +38 (063) 443-47-57

ГАРАНТІЯ

На всю продукцію бренду BECHLER поширюється гарантія виробника.

Гарантія на м'які меблі – 18 місяців.
При використанні меблів у громадських приміщеннях або комерційних цілях термін гарантії — 6 місяців.
Гарантія на товари та комплектуючі інших брендів, відповідно до гарантійних умов та строків постачальника - до 18 місяців.

Повне гарантійне обслуговування можливе лише за умови, що меблі зібрані представником нашої компанії або з дотриманням інструкції з експлуатації товару.

Гарантія виробника та її активація

На всю продукцію від фабрики-виробника BECHLER поширюється гарантія, що компанія несе відповідальність за виявлені дефекти, якщо вони виникли з вини Виробника, за умови дотримання правил експлуатації, транспортування та зберігання.

Гарантійним сертифікатом є Бланк замовлення. Уважно прочитайте цей документ, оскільки після його підписання зміни замовлення (колір, комплектація тощо) виконуються за рахунок Замовника. При зверненні за підтримкою гарантії до виробника BECHLER необхідно дотримуватися наведених нижче інструкцій.

Для активації гарантії виробника BECHLER протягом п'ятнадцяти діб з дня доставки, необхідно зареєструвати гарантійний талон зв'язавшись з відділом контролю якості за тел. +38 (063) 443-47-57 або поштою otk@bechler.com.ua, або з менеджером у магазині, де ви купили виріб. Під час реєстрації слід вказати ідентифікаційний номер виробу, який можна знайти на бланку замовлення або на нижній поверхні виробу. Якщо ви купили кілька виробів, повідомте також ідентифікаційні номери інших виробів.

Замовник втрачає право на безкоштовну гарантію в тому випадку, якщо з моменту покупки та до моменту перевірки на комплектацію та цілісність минуло більше 3-х календарних днів.

Умови та предмет гарантії виробника

Ця гарантія поширюється лише на вироби, які використовуються в нормальних домашніх умовах відповідно до інструкцій з експлуатації та обслуговування. Ці інструкції додаються до кожного виробу, їх можна знайти в інформаційному буклеті.

Відповідно до цієї гарантії ми безкоштовно замінимо або відремонтуємо придбаний виріб, якщо за нормальних умов експлуатації воно має дефекти, які не виявлені в момент доставки і які можуть бути пов'язані з виробничим браком.

BECHLER не надає жодних інших гарантій, крім зазначених у цьому документі та передбачених законом норм, що стосуються предмета гарантії. Крім того, Виробник/Продавець BECHLER не несе відповідальності, якщо дефекти виникли внаслідок порушення Споживачем правил зберігання меблів або його експлуатації, які перевищують вимоги ГОСТу 19917: 2016 (неналежна експлуатація, розриви, пошкодження від перевантажень, забруднення тощо).
Також з усіма доповненнями до цієї гарантії можна ознайомитись у Договорі оферти (п. 7).

Ця гарантія дійсна протягом термінів, зазначених вище з дня доставки виробу, і поширюється на дефекти на вироби бренду BECHLER.

А також справжня гарантія поширюється на дефекти Виробника: внутрішньої рами виробу, швейні шви, подушки, тканинної оббивки, а також дефекти шкіри (розриви), крім тих, що виникли в процесі нормальної експлуатації.

Гарантійні зобов'язання на товари та комплектуючі (механізми реклайнерів, механізми ручного та/або електричних приводів тощо) інших брендів, що не належать до бренду BECHLER, виконуються відповідно до гарантійного терміну та умов постачальника.

Будь-яким третім особам, а також будь-яким роздрібним мережам (включаючи дилерів), заборонено від імені Виробника BECHLER змінювати умови цієї гарантії, або робити будь-які інші гарантійні заяви у будь-яких формах.

Виріб знімається з гарантійного обслуговування у таких випадках:

  • відсутність гарантійного талону або закінчення гарантійного строку;
  • наявність у гарантійному талоні змін та доповнень, вчинених не Продавцем або Виробником;
  • відсутність документів, що підтверджують факт покупки чи наявності нечітко заповненого гарантійного талона, найменування виробу та моделі, дати продажу;
  • знебарвлення внаслідок впливу прямого сонячного світла та/або джерел тепла, а також інших аналогічних впливів;
  • ушкодження внаслідок нецільового чи неправильного використання, а також обставин непереборної сили;
  • вироби, продані як зразки, як вживані вироби або на умовах «як є»;
  • ушкодження, пов'язані з недбалістю користувача або порушенням правил чищення або обробки оббивки;
  • пошкодження шкіри або тканини, спричинені застосуванням невідповідних хімічних речовин, миючих засобів, пом'якшувачів або іншою обробкою, які не затверджені Продавцем або Виробником;
  • пошкодження, спричинені агресивними матеріалами, такими як кислоти, розчинники, барвники, чорнило, фарби, а також рідинами, що виділяються людьми або тваринами;
  • дефекти, спричинені непобутовою експлуатацією, наприклад, у середовищі, відмінному від звичайних житлових будівель;
  • несправності або дефекти, спричинені випадковим ушкодженням;
  • природні мітки або складки, спричинені пошкодженнями шкіри або змінами її зернистості та кольору та пов'язані з природними властивостями шкіри (ці характеристики свідчать про використання натуральної шкіри);
  • розтріскування або відшаровування шкіри;
  • ушкодження, спричинені припіканнями, порізами, домашніми тваринами або пов'язані з будь-якими іншими формами неправильної експлуатації;
  • наявність слідів стороннього втручання у виріб чи самостійного ремонту, і навіть здійснення ремонту організаціями, підприємствами, приватними особами, не уповноваженими Продавцем чи Виробником;
  • випадки, визнані дефектами внаслідок одержання неправильної інформації від підприємства роздрібної торгівлі чи його недбалості;
  • рекламації на вироби, що зазнали втручання або внаслідок внесення змін до його конструкції.

Рекомендації щодо збереження гарантійного обслуговування:

  • Будьте присутні особисто під час доставки/приймання виробу, або передайте це право представнику;
  • Уважно огляньте зовнішній вигляд виріб з усіх боків;
  • Порівняйте характеристики (колір, форму, наповнення, кількість тощо) виробу з Бланком замовлення, при невідповідності вимагайте повну комплектацію та відповідність Бланку замовлення;
  • Щоб не пошкодити деталі виробів під час розпакування, рекомендуємо не використовувати гострі предмети;
  • При виявленні бракованих деталей виробу в процесі самостійного складання, не продовжуйте подальше складання виробу, оскільки деталі зі слідами монтажу не підлягають безкоштовній заміні. Повідомте про цей інцидент у відділ контролю якості +38 (063) 443-47-62, та надішліть фотографії всіх браковані елементів на пошту otk@bechler.com.ua;
  • Соблюдайте все правила эксплуатации мебели указанные в паспорте изделия.

Даних вимог Виробника та рекомендацій, слід дотримуватися незалежно від обраної вами кількості куплених виробів або способу їх доставки. Тому вкрай рекомендуємо Замовнику уважно поставитися, як до приймання виробу, так і до її доставки та збирання або довірити ці процеси відповідальним представникам Виробника.

При виникненні зауважень до деталей та виробів, після приймання виробу(ів) (наприклад на складі при самостійній доставці, або ж на вулиці при самостійному подальшому підйомі на поверх і складання, або після остаточного складання силами представників Виробника, або т.п.), вони не підлягають безкоштовній заміні, а їх ремонт буде виконаний за рахунок Замовника.

Порядок звернення за гарантійним обслуговуванням
(Цей порядок описаний виключно для подання заявки на ремонтні роботи за гарантією виробника BECHLER)

Для подання заявки на обслуговування, передбаченої гарантією BECHLER, Замовники, які хочуть повідомити про дефекти виробу, повинні будуть повідомити будь-який доступний та зручний спосіб запропонований на сторінці https://bechler.com.ua/contacts до Виробника виробу.

Увага! Не знімайте гарантійну етикетку з поверхонь виробу. До втрати гарантії може призвести необережне поводження з етикетки або її часткове або повне зняття. Також забороняється вносити будь-які зміни (прати, переписувати, дописувати дані) в Бланк замовлення/Гарантійний талон, інакше Гарантійний талон вважатиметься недійсним. Меблі приймаються на гарантійне обслуговування, тільки якщо вони упаковані належним чином, а її доставка здійснюється за рахунок Продавця.

Заявка має бути надіслана протягом часу, що не перевищує максимальний термін звернення, передбачений Законом України "Про захист прав споживачів", при цьому вона повинна містити такі пункти:

  • Копія/фото Бланка замовлення;
  • Фото/відео звіт про несправність або дефект;
  • Текстовий опис проблеми.

Заявка розглядається протягом розумного часу, і після підтвердження всіх даних представник нашої фабрики проведе первинний аналіз на ступінь дефектності виробу. Якщо за первинним аналізом буде прийнято рішення, що у виробі є дефекти виготовлення, що покриваються справжньою гарантією, то Виробник на власний розсуд, у розумний час передбачений Законом України "Про захист прав споживачів" або за домовленістю сторін, може замінити виріб повністю так і відремонтувати його частково.

Виробник також залишає за собою право на проведення власними силами або за допомогою третіх сторін будь-яких додаткових перевірок фактів наявності невідповідностей або дефектів та дійсності цієї гарантії щодо них.

Також трапляються випадки, коли виріб може застаріти, або у постачальників не виявиться ідентичних матеріалів, які були визнані дефектними або невідповідними. Виробник залишає за собою право, заміни таких матеріалів на інші які відповідатимуть якості та приблизно рівні за вартістю.

Час виконання гарантійного ремонту безпосередньо залежить від усіх перерахованих вище факторів.

Крім вищеописаного, ця гарантія не дає вам права:

  • відшкодування збитків Замовнику, розмір якого перевищуватиме або дорівнює ціні покупки виробу;
  • на будь-які компенсації за шкоду (приклад , внаслідок зниження комфорту та/або втрати часу, витраченого на заміну або ремонт виробів) яким би він не був, чи то опосередкований, чи подальший, а також за часткову або повну втрату функціональності виробу;
  • вимагати від Продавця/Виробника вимагати меблі на час проведення гарантійного ремонту для використання замість зданих у ремонт;
  • відшкодування збитків за невідповідність розмірів меблевих виробів, якщо ці розміри відповідають зазначеним розмірам у бланку замовлення, оскільки Замовник їх безпосередньо вказує.

Також звертаємо Вашу увагу на наступне!
Дефектом матеріалів, виробничим шлюбом або будь-яким іншим дефектом, не є що виріб (будь-які м'які меблі, включаючи подушки та аксесуари) при експлуатації стає м'якшим і це ні за яких обставин не може розглядатися як ознака зниження якості виробу. Крім вищеописаних технологічних нюансів, повідомляємо, що складки тканини і нерівність кантів є не дефектом, а особливістю м'яких меблів, і залежать від м'якості наповнювача та особливостей тканин, при цьому у зв'язку з технологічними причинами кольору тканин або шкіри оббивки може відрізнятися від зразків, представлених у каталогах під час презентації. Також не є дефектом сліди шрамів, потертості та запах на натуральній шкірі. Допускається під час виготовлення індивідуальних елементів відхилення товару в межах 2-3 см.

Повернення товару та його обмін

При виготовленні меблів за індивідуальними розмірами, визначеними Замовником, відповідно до (Додатку № 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172) ці меблі відносяться до "Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)". Замовник може повернути меблі виробнику в цьому випадку, проте оплата за них не буде повернена.

Негарантійний та післягарантійний ремонт та обслуговування

Замовник може звернутися на негарантійний та/або післягарантійний ремонт (наприклад роботи з перетяжки меблів бренду "BECHLER", або заміни деталей, що вийшли з ладу, та їх ремонту) на домовленість або прохання до Продавця. Усі роботи (включаючи, але не обмежуючись доставки та/складання та/ремонти), що виконуються Продавцем у рамках позагарантійного та післягарантійного обслуговування, оплачуються виключно Замовником.

Юридичні права замовника

Гарантія виробника жодним чином не обмежує Ваші законні права, та представлена як перевага та доповнення до Ваших засобів захисту та прав, які взяті із Закону України "Про захист прав споживачів" та інших юридичних норм. При цьому для повного ознайомлення з усіма правами та обов'язками Користувачів рекомендуємо прочитати такі документи та посилання: