0
0
RU
КОМПАНІЯ
ПРОДУКЦІЯ
РОЗПРОДАЖ
ПОКУПЦЯМ
ПАРТНЕРАМ
КОНТАКТИ
Цей сайт використовує файли cookies та сервіси збору технічних даних відвідувачів (дані про IP-адресу, місцезнаходження та ін.) для забезпечення працездатності та покращення якості обслуговування. Продовжуючи використовувати наш сайт, ви автоматично погоджуєтесь з використанням цих технологій.
OK
Этот сайт использует файлы cookies и сервисы сбора технических данных посетителей (данные об IP-адресе, местоположении и др.) для обеспечения работоспособности и улучшения качества обслуживания. Продолжая использовать наш сайт, вы автоматически соглашаетесь с использованием данных технологий.
OK

ПРИНИМАЕМ ЗАКАЗЫ НА АВГУСТ Более подробную информацию можно получить по тел. +38 (063) 443-47-57

ПРИЙМАЄМО ЗАМОВЛЕННЯ НА СЕРПЕНЬ 2025! Докладнішу інформацію можна отримати за тел. +38 (063) 443-47-57
Товари з категорій (ліжка, дивани, крісла, дитячі ліжка), які є в нашому каталозі, можливо оплатити одним із кількох зручних для Вас способів (готівкою в салоні, на банківський рахунок, термінал, розстрочка). Оформлення замовлення здійснюється як за допомогою нашого сайту, так і в найближчому шоу-румі Вашого міста.

Оплата стандартних замовлень

Звертаємо увагу, що при покупці товарів у шоу-румах Вашого міста, а також у нашому інтернет-магазині існують деякі обмеження:

  • при замовленні товарів з категорій (ліжка, дивани, крісла, дитячі меблі), передоплата сплачується у розмірі 70% від вартості суми товарів, а післяплата у розмірі 30% від суми товарів сплачується тим же способом, що і передоплата з моменту повідомлення клієнта про готовність замовлення до відвантаження.
  • при замовленні товарів з категорій (інтер'єрні меблі, матраци), оплата провадиться у розмірі 100% від вартості суми замовлення
  • при оформленні замовлення, де передоплата, післяплата і оплата товарів можуть мати різні процентні співвідношення, замовлення має бути розділене клієнтом, або менеджером для коректної оплати.

  • післяплата відбувається такими ж способами, а передоплата не може становити менше 70% від суми замовлення.

Детальніше про оплату та її способи можна дізнатися з договору публічної оферти

Оплата стандартних замовлень м'яких меблів, через наш сайт:

  1. Відкрийте сайт bechler.com.ua
  2. Виберіть товар у нашому каталозі з категорії (ліжка, дивани, крісла, дитячі меблі)
  3. Виберіть термін виготовлення, який вам потрібно. Переконайтеся, що вам підходить комплектація та категорія тканини.
  4. Додайте товар у кошик та оформіть замовлення.
  5. Далі на ваш телефон надійде дзвінок від нашого менеджера, який уточнить деякі питання стосовно вашого замовлення, і виставить рахунок на оплату.
  6. Здійсніть передоплату замовлення зручним для Вас способом
  7. Менеджер дзвонить вам повторно для підтвердження передоплати, подальших інструкцій з післяплати вашого замовлення та уточнення даних по доставці
  8. Насолоджуйтесь вашою покупкою, затишком та комфортом!
Все ще потрібна наша допомога?
Наші менеджери дадуть відповіді на Всі ваші запитання за телефоном: +38 (063) 443-47-57
На всі представлені товари в інтернет-магазині та шоу-румах «BECHLER», розповсюджуються наступні гарантійні зобов'язання:

Яка гарантія на вашу продукцію?

  • М'які меблі (дивани, крісла, ліжка, дитячі ліжка) – 18 місяців
  • М'які меблі (дивани, крісла, ліжка, дитячі ліжка), які використовуються в публічних місцях або комерційних цілях – 6 місяців
  • Інші товари (інтер'єрні меблі, матраци) – гарантія від виробника цього товару

Гарантійні зобов'язання виробника розпочинаються з моменту постачання товару покупцю. Також продавець має право проводити післягарантійне / не гарантійне обслуговування за домовленістю сторін.

Більш детально з умовами та гарантійними зобов'язаннями, можна ознайомитись перейшовши в публічну оферту (п.7), а також у розділі «Покупцям» → «Гарантія»
Все ще потрібна наша допомога?
Наші менеджери дадуть відповіді на Всі ваші запитання за телефонами:

+38 (063) 443-47-57 (відділ продажу)
+38 (063) 443-47-62 (відділ контролю якості)
Оскільки всі наші товари виготовляються з індивідуально підібраних тканин, а також в особливих розмірах, то умова описана нижче діє на всю продукцію, представлену в інтернет-магазині та шоу-румах «BECHLER».

Як можна повернути чи обміняти продукцію?

Замовлення не підлягає поверненню чи обміну, оскільки обидві сторони прийшли до взаємної згоди, що товар повністю відповідає всім параметрам та відповідної якості, а також виконується за індивідуальною умовою.

У разі виникнення питань та розбіжностей з питань повернення для детального вивчення вашого питання, зверніться будь-ласка до наших менеджерів за телефонами:

+38 (063) 443-47-57 (відділ продажу)
+38 (063) 443-47-62 (відділ контролю якості)
Оскільки всі наші товари виготовляються з індивідуально підібраних тканин, а також у особливих розмірах, то в звичайному порядку замовлення не підлягає поверненню чи обміну. Іноді трапляються рідкісні виняткові випадки, коли виробник йде на поступки, наприклад, такі як:

Повернення або обмін (виключення з правил)

Клієнт купив меблі у виробника, а вони виявилися йому вже не потрібними у зв'язку з індивідуальними обставинами. У цій ситуації клієнт іноді звертається до виробника з пропозицією про купівлю свого виробу назад.

Виробник, на власний розсуд приймає рішення, за якою ціною та на яких умовах він готовий або не готовий викупити свою продукцію назад.

У разі виникнення питань та розбіжностей з питань повернення для детального вивчення вашого питання, зверніться будь-ласка до наших менеджерів за телефонами:

+38 (063) 443-47-57 (відділ продажу)
+38 (063) 443-47-62 (відділ контролю якості)